Hátizsákot fel!

Subaru Road Trip

2657 km autóval és 164700 lépés

2018. december 27. - zsóf.

Ahogy azt ígértük, jövünk a Subaru Road Tripünk élménybeszámolójával. Visszagondolva már elég régen volt az utazásunk, de legalább még ebben az évben.

Október végén elmentünk egy 4 országot érintő autós utazásra. Az alábbi helyeket látogattuk meg: Ljubljana, Bled, Vintgár szurdok, Mangart nyereg, Padova, Velence, Pó delta vidéke, San Marino, Firenze, Bologna, Gmünd, Villach, Wörthi tó. Nézzük is sorban, milyen volt ez a kaland.

Utunk első állomása a szlovén óriás fánkoshoz vezetett. Ez Trojane településen található, az autópálya mellett. A számos finom sütemény mellett 2 fánk kapható itt: hagyományos porcukros baracklekvár töltelékkel és csokis kókuszos vaníliás pudingos töltelékkel. Méretét tekintve tényleg illik rá az óriás jelző, egy darab felér egy teljes étkezéssel:

Ezt követően a Szlovén fővárosba tartottunk. Az eső végig esett, de ez nem tántorított el minket, felmentünk a Ljubljanai várba. Előtte megnéztük az óvárosban a Hármas hidat és főteret, majd a piacon átcaplatva eljutottunk a vár siklójához. Az üveg sikló 1 perc alatt ér el a vár gyomrába. Mivel mi esőben voltunk, nem volt tömeg, így kényelmesen eltölthettünk pár órát a várban, úgy, hogy mindent meg tudtunk nézni. A különböző várban és környékén található leletek, festmények mellett megnézhetjük a vár börtönét is, ahol Gróf Batthányi Lajos is raboskodott 1849 május 5-től július 23-ig.

>>> Erre folytatódik

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.