Hátizsákot fel!

Nagy-Kopasz hegyi körtúra

2020. november 11. - zsóf.

Október végén egy kellemes, erdei, valami látvánnyal rendelkező, de nem túl megterhelő egészségügyi kirándulásra vágytunk. Ebből lett a Nagy-Kopasz hegyi körtúránk a Tarnai-pihenővel és a Csergezán Pál-kilátóval. Ősszel és covid idején kitűnő választás!

Autóval a Budakeszit és Telkit összekötő út mentén, a Budakeszi Arborétumnál álltunk meg, és az Erzsébet büfé mellől indultunk a zöld háromszög jelzésen. Utunk során a Sisakvirág tanösvény táblái tanítanak a környék élővilágáról.

Egy kis tisztáson lévő kereszteződés (a visszaút itt csatlakozik majd) után elkezd az ösvény folyamatosan felfelé kaptatni, míg végül, nagyjából 2 kilométerrel és 136 méterrel később, megérkezünk a kopár Tarnai pihenőhöz. Szépen belátható a környék, nem zavarják fák a kilátást. Előttünk nagy fenyves erdők terülnek el, amelyeken itt-ott még észrevehetőek a 2014. évi ónos esőzések pusztító nyomai. Tiszta időben láthatjuk Biatorbágyot, Pátyot, Herceghalmot, Zsámbékot és akár Etyeket is.

>>> Erre folytatódik

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.