Hátizsákot fel!

OKT: 20-as szakasz két ütemben

Mátraverebély - Mátraháza

2021. július 08. - zsóf.

Június közepén a Mátrába utaztunk nászútra (bizony, összeházasodtunk!) és 30. születésnapot ünnepelni. A legjobbkor mentünk, mert országos hőségriadó volt, s ilyenkor kellemesebb az erdőben mászkálni. A Mátrában három kék szakasz van, ezek közül kettőt tudtunk megcsinálni. Íme a beszámolónk a 20-as szakaszról, amelyet mi kettészedtünk.

Első nap: Mátraverebély -> Mátraszentistván

A szállásunk Mátraszentimrén, nagyjából a szakasz felénél található, egy kis kerülővel. Ez kapóra jött a tervezéskor, mert nem tudtunk bármikor elindulni, mivel a helyi Volánbusz menetrendekhez voltunk kötve. Mátraszentimréről a 11:10-es busszal Pásztóig utaztunk, ahol átszálltunk a Mátraverebélyig tartó másik járatra, amivel a Mátraverebély, eszpresszó megállónál szálltunk le nagyjából 12:15-kor. Előbbi járattal nem tudtunk menni, mert akkor a szállásunk reggelijéről maradtunk volna le, de olyat mi nem teszünk, mert a reggeli a legfontosabb étkezés!

>>> Erre folytatódik

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.