Hátizsákot fel!

OKT: 21-es szakasz

Sirok - Mátraháza

2021. július 12. - zsóf.

Mint azt az előző posztban említettem, június közepén a Mátrában kirándultunk, és az itt lévő három kék szakaszból kettőt teljesítettünk is. Hát, hölgyeim és uraim, ezennel bemutatjuk a Mátra halál szakaszát, amely teli volt izgalommal, vízhiánnyal, hőségriadóval, izzadsággal, és rengeteg kitartással!

A mátraszentimrei szállásunkról elkocsikáztunk Mátraházáig, ahol a Volánbusz egyik távolsági járatára szálltunk. A modern busszal Sirokig mentünk, ahol pont a buszmegállóval szemben található a siroki pecsételőhely, a Hunor étterem teraszán. Miután 10:14-kor pecsételtünk, még a helyi boltban betankoltunk csokival és smoothieval. Kellett az energia, tudtuk, hogy teljesítenünk kell aznap.

>>> Erre folytatódik

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.