Hátizsákot fel!

Hátizsákot fel!

A semmeringi vasút mentén

2022. július 11. - zsóf.

Csak megyek itt egyedül, nincs a közelben senki, nem is ismerem a tájat, hiszen külföldön vagyok, de csak megyek, haladok, hallgatom a szépen énekelő madarakat, oh, ismét jön egy vonat, hallom a hangját!
2022 első júliusi hétvégéjén utunk újra Semmeringbe vezetett. A fiúk egész nap a bike parkban voltak, én pedig újra elmentem egyedül kirándulni. Legutóbb Sonnwendstein csúcsára sétáltam fel, most pedig a világörökség részét képező semmeringi vasútvonal egy részét látogattam meg.

img_20220702_113817.jpg

 

A körtúra kiinduló helye a Semmering Bikepark parkolója. A körforgalomban az első lehetőségnél tértem le, majd a bevezető út, széles járdáján haladtam lefelé óvatosan, mert sok csiga is volt ott rajtam kívül. Az első élesebb kanyarnál egyenesen haladtam tovább, be a fák közé. Itt egy aszfaltos úton sétáltam tovább lefelé, a Semmering vasútállomáshoz.

img_20220702_101626.jpg

Az állomás mellett folytatódik a piros és sárga jelzésű út, ezt kell követnünk. Az egész útvonalon sűrűn találkozhatunk sárga turistatáblákkal, amelyeket én a német nyelv ismerete hiányában nem értettem, de volt egy kis vonatos logó, Bahnwanderweg felirattal, amely végig elkísért, szóval talán kijelenthetjük, hogy jó, ha ezt követjük - egyébként a piros és sárga jelzés is megteszi.

 

>>> Erre folytatódik

A bejegyzés trackback címe:

https://hatizsakotfel.blog.hu/api/trackback/id/tr1017874779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása