Hátizsákot fel!

Hátizsákot fel!

Előre eltervezett felfedező út kis bolyongással és őzikékkel

Csúcs-gyűjtés a Budai-hegységben

2022. december 01. - zsóf.

Habár rengetegszer jártam már a Budai-hegységben, mindig akad pár terület, pár csúcs, pár megnéznivaló, pár szépkilátás ami kimarad. Tudtam előre, hogy amikor szabadságon leszek, megtehetem, hogy hétköznap egyedül elmenjek kirándulni. Szerencsére november elejéhez képest az idő szép volt, így megfogtam a térképem, felhúztam a cipőm, felvettem a hátizsákom és útnak indultam.

img_20221103_132255.jpg

Kezdőpontom a Nagyhíd megálló volt, amely a Széll Kálmán térről villamossal nagyjából 12 perc alatt megközelíthető. Itt, a híd aljában találtam a zöld jelzést, amely elvezetett a száraz Ördög-árok mentén, majd egy hídon átkelve a Battai lépcső felé, amelyet a Nagybányai lépcső követett. Ezen útszakaszon a pulzus felszökik, az első verejtékcseppek megjelenhetnek.


>>> Erre folytatódik

A bejegyzés trackback címe:

https://hatizsakotfel.blog.hu/api/trackback/id/tr4517970230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása